Alanya Konaklı Beach Club Doğanay

Fax: (242) 565 14 86
İnternet Adresi: http://www.doganayotel.com
E-Mail: info@doganayotel.com

Konaklama: Herşey Dahil food and local drinks.

Yatak Sayısı: 315 Oda, 630 Yatak, 207 Standart Oda, 105 Club Odası, 3 Engelli Odası, 45 Bağlantılı Oda

Oda Özellikleri: Direkt Telefon, Duş ve Tuvalet, Banyo, Banyoda Telefon, Saç Kurutma makinası, Yangın Alarmı, Minibar, Uyandırma Servisi, Kasa, Balkon, TV, Uydu TV, Müzik Yayını, Split Klima

Manzara: Deniz Manzarası, Bahçe Manzarası

Yeme,İçme: 3 Restaurant Kapalı kap:700, Açık kap: 500, Kahvaltı Salonu (toplam kap: 1200), Pastane, Snack Bar, Kafeterya. Açık büfe Restaurant, 700 kişilik, Balık Restaurant, 150 kişilik, İtalyan Restaurant, 100kişilik., Lobi Bar, Havuz Bar, Plaj Bar, Restaurant Bar, Disco Bar, Türk, Uluslararası, A la Carte restoran Mutfaklar

Toplantı: 2 Toplantı Salonu Toplam kap: 1000, Maks (m2/kap):700/700, Min (m2/kap):400/ Ses Sistemi, Işık Sistemi, Dvd Oynatıcı, Vcd Oynatıcı, Video, Sahne, Kürsü, Müzik Yayını, Slayt Oynatıcı, Bilgisayar Projektörü, Projektör Perdesi, Barkovizyon, TV, Yazı Tahtası, Klima

Servis: Sağlık Odası, Çocuk Bakımı, Engelliler İçin Servisler, Uyandırma Servisi, Internet, Market, Kuru Temizleme, Çamaşır ve Ütü Servisi, Jeneratör, 50 Araçlık Açık Otopark

Aktiviteler: 2 Açık Yüzme Havuzu ve Çocuk Bölümü, 1 Kapali Yüzme Havuzu ve Çocuk Bölümü, Su Kaydırağı, Türk Hamamı, Sauna, Masaj, Fitness Merkezi, Kuaför, Jimnastik Salonu, Bahçe, Çocuklar için oyun alanı, Mini Club, TV Odası, Disko, Sinema

Spor Alanları: 1Tenis Kortu, 1 Aydınlatmalı Tenis Kortu, Masa Tenisi, Bilardo, Mini Golf, Plaj Voleybolu, Basketbol, Mini Futbol, Gün boyu animasyon. Banana, Rüzgar Sörfü, Kano, Su kayağı, Parasailing Su bisikleti, Jet Ski

Alanya Konaklı Beach Club Doğanay İçin 8 Yorum

1. biz kışın tatil yapıyoruz oteliniz çok güzel mimarisi mekanı müthiş yemekler de iyi ancak biz pasta ve dondurma olmasını istiyoruz yani yazın tatil yapan müşteri de biz değilmiyiz lütfen bu yoruma kulak verin ve müşterilerin isteklerini yapın gereğinin yapılmasını istiyoruz lütfen bu kış oraya geldiğimizde yapılmış olsun

semih
    Ekim 7, 2008 at 12:36 am

2. oteliniz çok güzel ancak tatlılarda iş yok

osman
    Ekim 7, 2008 at 12:39 am

3. eşimle 21.10.2008 tarihinde balayı için otelinize geldik ve 1 hafta kaldık. inanılmaz keyifli ve güzel geçti. animasyonları özellikle ozi ve java arkadaşlarımızla vakit süper geçti. yemekleri çok güzel fakat tatlıları beyenmedik. gene gidicek olsam doğanayı tercih ederim gidilip görülmesi odalardan o manzaraya bakılması mimarisi görülmesi gereken biryer.

gökçe bayar
    Kasım 5, 2008 at 1:14 am

4. biz sülalecek gittik,çok memnun kaldık yanlız çok çeşit olmasına rağmen tadı güzel değildi animasyonları bahçesi herşeyi çok güzeldi bu oteli şiddetle tercih ederim

batuhan
    Haziran 28, 2009 at 6:27 am

5. pardon şiddetle tavsiye ederim

Haziran 28, 2009 at 6:28 am

6. Bence otelde tatlı kötü diye gitmemezlik etik olmaz, Güzel bir otel gibi görünüyor

Gülçin
    Temmuz 9, 2009 at 12:30 pm

7. merhaba ben ailem ile birlikte iki kez gittim süper bir yer… asla pişman olunmayacak bir konsept.. emeği geçenlere çok tşk ederim..

osman özkılıç
    Haziran 18, 2011 at 6:51 am

8. ben 2007 ve 2008 sezonunda çalışmış bi garson olarak otelimden çook ama çook memnunum siz değerli misafirlerimize en içten duygularımla tavsiye ediyorum. bunu unutmayın ki oraya yıllık belki 5000 belkide 20000 kişi gelip gidiyor her birinin damağına göre tatlı yapılırsa her otel için geçerli bu zor bir durumgerçekten:))
    ama sizlere ortamıyla manzarasıyla eleman sıcaklığı yani müşteri ve çalışan ilişkisi bambaşka saygılarımla sizlere arz ederim ilgilerinize teşekkür ederim:)
    RAHATLIĞIN VE LÜKSÜN KONFORU İSTİYORSANIZ BURDAYIZ SİZİNLEYİZ VE HEP BEKLERİZ:)